Case - Distrisort

van lead naar klantbeheer

Distrisort is specialist in sorteerconcepten, en bij sorteren horen ook de aanvullende taken als aan- en aftransporteren, identificatie, labelen, verpakken. Sinds de start in 2003 installeerde Distrisort al zo'n honder sorteermachines in meer dan 60 sorteer concepten. Wij maakten het Distrisort proces toegankelijk, welkom in de wereld van de sorters.
 

Sorting projects


Disitrisort logo Het plaatsen van een sortingconcept zijn lange termijn trajecten, en kan wel meerdere jaren duren. Voor Distrisort is het dan ook belangrijk om vanaf het begin bij de besluitvorming op de kaart te staan. Het gaat zowel om grote centra die willen vervangen of uitbreiden, maar ook de kleinere die de eerste stappen in het sorteren gaan zetten.

Voor de oriënterende behoefte van deze (potentiële) klanten maakten wij de Distrisort website. Dit is een zakelijke site, met een aantal features die specifiek op het sorting proces inspelen. De potentiële klant die wil gaan sorteren krijgt heel veel informatie te verwerken, en vragen te beantwoorden. Distrisort kan in een paar vragen de klant op weg helpen, middels een ROI Quick Scan wordt gelijk duidelijk wat de terugverdientijd is. En in hoeverre Distrisort een oplossing voor het probleem kan bieden.





Distrisort heeft een aantal vergelijkbare situaties uitgewerkt in Cases, waarin voor verschillende branches het probleem, de oplossing en het resultaat zijn uitgewerkt. Wij maakten een CaseStudy builder, zodat de Distrisort marketing afdeling deze zelf kan maken en publiceren. De CaseStudies staan op een afgesloten deel van de website, zodat deze waardevolle informatie alleen voor potientiële en bestaande klanten beschikbaar is.
 
CRM
Leads en klantgegevens komen onder andere via de website in het CRM pakket van Distrisort. Wij installeerden het CRM pakket dat aan de eisen van Distrisort voldoet, en verfijnden deze met onze software development afdeling. Distrisort kan nu eenvouding klantcontacten opdoen, beheren, en uitbouwen.

Servicedatabase

Voor de afgeronde projecten en de aftersales is er de Servicedatabase. Dit is een online platform dat toegankelijk is voor monteurs, installateurs, site-owners, de (after) sales afdeling en andere medewerkers van Distrisort. In de Service database staan alle klanten, hun projecnten en overzichten van de opstellingen en bijzonderheden. De klant kan hierin een melding maken van onderhoud of een storing, de technische afdeling kan deze verwerken en bijhoudenmet tekst en beeld. Dit alles is gekoppeld aan alerts voor het management en de administratie.

Distrisort en Yellowmind

Distrisort is de specialist in sorteerconcepten, wij maakten dit toegankelijk via internet toepassingen en software development. De keten van het opsporen, verwerken en onderhouden van sortingconcepts verloopt daarmee via de communicatie van Yellowmind. Voor vragen of het verkennen van de mogelijkheden voor uw business, kunt u ons natuurlijk een bericht achter laten of even bellen op 035 548 60 80.
 

Reageren