Persbericht Tablisto en Push2Tablet

De Tablisto reader voor tijdschriften en boeken alsook het Push2Tablet online platform voor iPad publishing zijn officieel gelanceerd.

Tablisto
Na de softlaunch in de AppStore kunnen iPad-bezitters nu gratis de Tablisto-app downloaden uit de App Store. Tablisto stelt de gebruiker in staat om, na registratie, tijdschriften en boeken aan te schaffen, te lezen en te beheren. Het aanbod in de iPad app van Tablisto bestaat momenteel o.a. uit Shoot, MT, Sprout, Living Arts, Inside PSV, CoffeePro, Senior, Global The Hague, maar ook een voorpublicatie uit een boek van stemcoach Elizabeth Ebbink en zal snel worden uitgebreid met meer titels.

Push2Tablet
Voor uitgevers die magazines, boeken of kranten willen publiceren op een iPad is er het gratis online platform Push2Tablet. Hier kunnen zij gratis edities uploaden en bewerken met interactiviteit om deze gratis te publiceren in Tablisto.

De gratis verkrijgbare app Tablisto en het bijbehorende contentdistributieplatform worden geëxploiteerd door Push2Tablet BV. Meer informatie vindt u in het volledige persbericht.

Reageren