MSN

Case - MSN homepage design concept en vormgeving

In een pitch voor de nieuwe homepage van MSN, heeft Microsoft gekozen voor het concept en design van interactief communicatiebureau Yellowmind uit Baarn.
 

MSN.nl en Yellowmind


Het concept vertaalt zich in een fraai vormgegeven, geïntegreerde portal met Windows Live Messenger, Hotmail, foto's, Skydrive en MSN Video in een.

In één oogopslag weten wat jouw vrienden doen, wat er in de wereld om je heen gebeurt en de beste video's, foto's en andere documenten delen met jouw wereld.
Dat kan vanaf vandaag: Microsoft biedt via de vernieuwde homepage van MSN.nl alle informatie waar jij behoefte aan hebt op één plek. De gemakkelijke navigatie en duidelijke grafische elementen geven snel toegang tot wat er leeft in jouw wereld.
De vele gebruikers gaven Microsoft nieuwe inzichten in hun wensen en behoeftes. Gebruikers willen in één opslag weten wat er speelt in de wereld en in hun persoonlijke wereld. Naast een nieuw design was er ook behoefte aan rust, snelheid en grafische beelden. Daarom biedt Microsoft nu een geïntegreerde portal met Windows Live Messenger, Hotmail en MSN Video ineen. En dus al het laatste voor je neus en de mogelijkheid om met je vrienden te communiceren via messenger of mail.

Wilt u meer weten? Neemt u dan gerust contact met ons op, of kijk op de site van MSN.nl!

Update: MSN reviewed de nieuwe homepage. De resultaten staan hier met een interview met Matthijs Sienot van MSN op Dutch Cowboys.

Meer cases van Yellowmind:

Reageren